Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

HÄR ÄR DET TOVIGT

Av Häxmamman med - 2009-01-18 21:13

Japp, nu har jag tovat till detmed min stickning, det har blivit ganska mycket...


Tovade grytlappar



Tovat till flickornas frusna fötter



 Tovad väst till min lilla brorsdotter



Lite vanligt stickat blev det med en Axelvärmare

 


I övrigt har dagen varit bra utom för ganska rejäl huvudvärk och synförändring på det ögat jag ser på, upptäckte igårkväll att jag fått en liten blödningsplopp i ögat och om det är det som gör att jag har ont i huvudet återstår att se...



Här har det varit kallt en hel del förra veckan och då kände jag av det där hjärtat som bankar på för att man ska leva...


Konstigt att man kan då känna av ångest för att inte överleva men i övrigt så är man inte rädd om man gör sig själv nått...


Hm, konstigt!


Ja nu är den här kvällen gjord och jag har varit relaivt lugn, ingen PTS grejer ikväll inte *Pust*


Det brukar vara relativt lugnt på helgerna om det inte är något alldeles x-tra och i veckan var det också bra så det är bra mina vänner...


Kramar i massor...


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards