Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

VAD ROLIGT MAN KAN HA

Av Häxmamman med - 2009-02-15 10:11

Vad skojigt man kan ha med ett fotoprogram, EGENTLIGEN så är det koftan som jag stickade åt 11 åringen som jag skulle visa men då kom jag bara på att man kan ju ha annat skoj med det man har stickat...


Dotra valde garn och färg själv, vi har använt oss av mönster från Drops design, men gjort om lite så kika in på Dockmammans stickcafé där syns bilderna lite bättre...



"Alla hjärtans dag" firade vi först med våra vänner, grannarna mitt emot, min bästa stickbästis...

Tårtkalas var det där...


När vi kom hem så lagades det en go middag med Oxfilé, potatisgratäng, med en svampsås...

Efterrätt blev glass, grädde, bananer och chokladsås...


Efter det var jag så trött så jag var en oromantisk trött Häxmamma, så jag tog min medicin och somnade...


Jag sov ända till halv 9 idag och det är då inte vanligt, jag brukar kliva upp vid kvart över fem, halv sex...


Men det har varit en underbar helg och mitt jag har mått bra, fast alla tankarna snurrar så har det funnits positiva saker runt mig...


Hoppas ni med haft en fin helg


Kramizar

 
 
tess

tess

15 februari 2009 11:47

Har alltid sagt att jag e en häxa... hi hi kul å hitta fler häxor... //Tess

http://tess701.blogg.se

 
Maria

Maria

15 februari 2009 16:07

Åhh,så fin present du fick,
Barbaskön är underbart söt,
förstår att du blev glad!
Ja tänk vad lite medmänsklighet
och kärlek kan betyda för någon
medmänniska.

Du skriver väldigt fint och bra
jag är glad att jag hittade hit
av en slump.Livet kan bjuda en på
så många motgångar ibland att man
nästan vill ge upp många gånger.
Då känns det skönt när någon
sträcker ut en vänskapshand.=)

Önskar dig en skön Söndag,
Kram Maria

http://an-jeanette.blogspot.com

 
helen

helen

15 februari 2009 19:22

ÅÅÅHHH! Vad fin....du är så duktig.
Du skulle kunna livnära dig på ditt sticke.
Tack för boktipsen.
Kramar om dig/Helen

http://gussilago

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards