Häxmamman i Jämtland med sitt vimsiga & stickiga liv

VAD GÖR NU HÄXMAMMAN MED SINA STICKOR & GARNET HELEN

Av Häxmamman med - 2009-03-22 22:58

 




Det här är det jag håller på att sticka nu, om det blir bra det vet jag inte men det återstår att se...



Fint mönster åtmindstonde tycker jag, det är från tidningen Allers men det är ett garn som heter Helen *Hihi* det är inte dumt att ha ett garn i samma namn som jag *Ler*



Det är inte det garnet man ska sticka med så jag har fått räkna om ganska bra, men det ser ut att kunna bli nått i alla fall...


En lång härlig kofta i sommarmaterial. billigt och fint garn, finns bla på Rusta så testa, det går i skiftningar och härligt att sticka med...






Kram Häxmamman

 
 
helen

helen

23 mars 2009 09:05

det måste vara ett fint garn ;-)/den andra Helen

http://gussilago

 
Eva

Eva

24 mars 2009 09:07

klart att vi kan bestämma fika-träff på stan. Tala bara om villka dagar du är in
o tider. Du kan väl slå en signal.
får väl gå in på Rusta o kolla Garnet....*LER*

Kram !

http://urmoderns.blogg.se

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards